godmorgon.

mm, godmorgon. jag hoppas ni får en fin morgon! själv har jag sömnsvårigheter som heter duga! försökt sova i 2 timmar. nu har jag förflyttat mig till soffan & ska se om det är lättare här.
dessutom så fick jag rysningar över hela kroppen x antal ggr och jag blev fan rädd. allt hår på kroppen ställde sig rakt upp, precis som någon va i rummet & kollade på mig. ALDRIG fått den känslan innan men nu blev jag fan rädd. varje gång jag rös, så morrade yoda till. va sjutton kan det vara?

all snö är väck & det är bara glashalt just nu. så jävla tråk. ska försöka somna nu i några timmar. som sagt, godmorgon, sverige.

Kommentarer
Postat av: D i v a

ett spöke :D ?

2008-11-28 @ 06:06:25
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0