HALV 4!



fy. nu är mitt dygn helt upp & ner åter igen. kanske för att jag har insomningsproblem som heter duga ... jag var astrött redan vid 22 igår när mamma och pappa åkt. och jag var det när jag la mej också. men det va omöjligt att somna... först vid 7 imorse däcka jag på kudden. och när vaknar man? jo. halv 4 av att thina ringer på dörren ... min mobil hade dött under tiden jag sov, så alarmet som skulle ringa vid kl 12 ringde ju aldrig . . . 

måttligt glad jag är. är fortfarande jättetrött och funderar på om jag ska hålla mej vaken fram till imorgon kväll. ska ju på amsmöte klockan 9.30 på onsdag... så måste upp i tid då.
äsch, nu ska jag iallafall ut med hundarna på promenad. ska upp till macken och handla mjölk. . .

i övrigt så suger måndagar. verkligen inte min favoritdag i veckan ...

Kommentarer
Postat av: Sara

fråga läkaren om insömningstabletter gumman, svagare än sömntabletter men jätte effektiva.

2008-11-17 @ 22:21:48
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Malin

ja helt okej är serien :)

2008-11-17 @ 22:22:33
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: madde

Burnout är ett bilspel till ps, man kan tävla i vanligt race, sen kan man tävla i hur många motståndare man kan ramma så dem krockar, hur många bilar man kan köra på och tjäna en summa pengar på det...ja inte riktiga pengar haha... kolla upp det, ett skitroligt spel.

2008-11-18 @ 00:40:29

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0