kallt...

"om man gråter vid havet känns inte tårarna lika många..."


nu har jag varit ute & gått med hundarna i höstrusket ... kallt som fasiken ute nu. brrr! håller på & skriver ett inlägg i min privata blogg & ska snart fortsätta se på första säsongen av min favoritserie "how i met your mother". fredagen blir lika slö som vanligt. jag har fan no life. haha. dock är jag en människa som älskar att ta det lugnt, va ensam & inte göra ett skit. sen att jag bor i bruzaholm också kan ju påverka att jag inte gör något en fredagskväll, kanske? haha. jaja, jag klagar inte. fattar inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen bara. ni måste ju bli uttråkade?

har migrän så det smäller om det. HATAR det. ändå har jag typ på mig mina glasögon ständigt nu. sucken! well, jag antar att det är en process jag måste gå igenom nu under den.. saken jag håller på med. . . .

maila mig om du vill ha lösenordet till andra bloggen. nu ska jag dricka mer vatten & lägga mig i soffan.


Kommentarer
Postat av: Erica

Är det nytt lösen? Ge mig! [email protected]

2008-11-08 @ 10:58:50
URL: http://ericajson.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0