mys

aaw :)
kan inte göra annat än att falla för denna killen. . .  jag går runt och ler som ett fån.
underbar känsla, att känna för någon igen och inte behöva tänka på det förflutna.



förlåt för dålig uppdatering. som sagt, känns helt onödigt att uppdatera när det inte händer något speciellt. allt rullar på, jag sover alldeles för mycket, mio växer så det knakar. nu skäller han & hans tänder har växt som fan. han är en månad idag :) tiden springer iväg! yoda och lady mår bra. det är snö ute. mycket snö. vilket gör mig väldigt sugen på att ta fram julsakerna en vecka tidigare. . . och om en vecka exakt kommer saragumman hit. ska bli SÅ kul! längtar massor! då är det dags för julklappsshopping!

ska ta det lugnt i helgen. kommer bli en jobbig vecka nästa vecka ... iallafall känslosamt. fyfan :/ men det får gå. bara att bita ihop..  nu ska jag äta pepparkakor och se på en film. vet inte vilken dock. godnatt babes!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0