onsdag.



kommit ur duschen precis och ska snart sätta på fejset. jag fick 4 timmar sömn inatt. det kröp i kroppen på mig.
fyfan så irriterande känsla. jag låg och sparkade rakt ut i luften för att bli av med skiten fram till halv 6 imorse.
dock  är jag ovanligt pigg. men tröttheten lär smyga sig på senare.

bussen går in 12.27. ska boka möte på ett par ställen och sen vid 14 vara i komvux byggnad. jag hittade mina betyg igår efter att ha vänt upp & ner på hela lägenheten... så när jag väl kommer komma hem så har jag något kul att göra. stäääädaaaa!

och jag har ingen lust what so ever att städa. jag har 0 energi just nu och fortfarande migrän dagligen ... så att komma på mitt störda "städhumör" är svårare än vad man tror. jaaa just deeet.

ha en fin dag. hörs kanske ikväll.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0