update



jag somnade vid 12 imorse. och jag tänkte bara vila då. för jag tänkte hålla mig vaken tills ikväll och däcka då. men icke. jag stänger ju tydligen av mitt alarm i sömnen så jag vaknade halv 6 ikväll .. nu ska jag va vaken till imorgon kväll. ska in med bussen klockan 8 nu på morgonen och åka in på möte på arbetsförmedlingen och sen sola osv. arbetsförmedlingen strular med mina papper osv så jag måste fixa det. annars får jag inga pengar :/ så jag måste in... sen får jag helt enkelt hålla mig sysselsatt hela dagen. det som skulle hindra mig är om jag får migrän. och det brukar komma  när jag är riktigt trött. bah..

nu ska jag se på webb-tv & få i mig lite att äta. magen pratar med mig! : *

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0