en udda lista.

beskriv en riktigt bra kyss.
beror helt på tillfället. vart man är osv. är kass på att beskriva sånt tyvärr.

om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara?
duuuh? shia le beouf eller typ .. queen latifah.

när du är på toa & torkar dig, kollar du på pappret innan du slänger det i toan.
ibland.

vad vill du alltid ha i kylskåpet?
mjölk.

är det okej att flörta över internet när man är i ett förhållande?
mja. när jag är i ett förhållande ser jag ingen annan förutom den jag är tillsammans med, så att flörta runt på nätet är inget jag gör. hade nog inte tyckt det var okej om min kille gjorde det heller.. 

vilken egenskap skulle du vilja ha?
egenskap? eh... vara grym på att laga mat kanske. för jag suger på det.

vilka egenskaper är viktigast hos framtida partner, rangordna dom - humoristisk, kramig & sportig.
kramig kommer först. humoristisk och sist sportig.

vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.

jag måste ha tillit till min partner och han ska ha det även till mig. han måste ha humor. och vara romantisk.

beskriv en perfekt date.
vi skulle gå på restaurang först & sen gå på bio. sen sitta på en bänk och kolla på stjärnorna och där skulle han kyssa mig ... orkar inte beskriva mer än så.

när gjorde du senast bort dig?
igår säkert på krogen. fråga malin...

du står i baren. vad beställer du?
orgasm eller cosmopolitan. eller strawberry daquiri.

du & din partner har varit ihop några veckor, och han börjar flytta in saker hos dig. hur reagerar du?
låter mer som en sak tjejer gör istället för killar .. men ja. det beror väl på om det är en tandborste eller en byrå.

om du fick chansen att bli sveriges statsminister - skulle du ta den?
eh nej.

beskriv en perfekt frukost.
en perfekt frukost äter man på hotell på en frukostbuffé. sjuuukt gott!

du är på kareokefest & måste sjunga, vilken låt sjunger du?
takida - curly sue kanske? orkar inte tänka på massa låtar...

hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
min värsta rädsla är döden. så det är lite svårt. har även rädslor som spindlar och ormar. och vatten ... och nej. det hade inte varit värt det.

40tal, 50tal, 60tal, 70tal, 80tal eller 90tal ... på vilken tid hade du velat leva i?
på den tiden grease spelas in eller hairspray. älskar kläderna, håret och ALLT :)

finns det något du fejkar?
jo. min ögonfärg. har bruna linser ofta nuförtiden. min hudfärg med b.u.s. min hårfärg :) men det är ju bara utseende. jag fejkar inget annat så det är whatever.

ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet?
absolut inte.

vad är du bäst på?
hm. vara lat. sova. dansa :D

vilken person var du under skoltiden? "normal", märkesnörd, spännis, skolans snyggaste, plugghäst, stökig, skolkis, osv.
förskolan - 8an var jag mobboffer för några idioter. sen blev jag populär när man började umgås med "rätt personer" . i gymnasiet var jag ingenting typ.

vilken karaktär i sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
samantha. LÄTT!

vad skulle du vilja ha allra mest just nu?
pengar. en hotellsäng.

om du skulle gå genom livet utan att ha några vänner eller aldrig nånsin ha sex igen, vad skulle du välja?

ett liv utan sex. mina vänner är mitt allt. skulle inte kunna leva utan dom. ett liv utan vänner men massor av sex skulle suga.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0