natti.



fortfarande huvudvärk. jag är lagom road. nu ska jag, yoda, lady, velvet & lonely krypa ner i sängen & sova. är inte speciellt trött, men min migrän dödar mig. kanske läser något kapitel ur "gossip girl" som är så JÄVLA BRA. synd att serien suger. ha. ( malin, du behöver inte ens kommentera detta som jag nyss sa, för  jag vet va du kommer säga .. haha )

imorgon ska jag städa och greja. det behövs. har inte orkat ta tag i det sen malin åkte hem bara. bleeh. inte mått 100 ju .. haft feber och grejer. men men ...
imorgon är en ny dag. jag hoppas jag slipper migränen då.

5 veckor. håll ut !

Kommentarer
Postat av: malin

Ems ems min rara ems , man kan inte tycka att gossip girl är dåligt. Det är en oskriven lag, gossip girl är bäst och alla ska tycka att den är bäst också ;D



Saknar dig , hjärtat <3

2008-11-08 @ 11:00:06
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0