julklappsbekymmer.

jag har kollat runt efter en julklapp till mamma & pappa på denna sidan för jag vill ge dom en fin upplevelse & ett fint minne i julklapp i år. men fy va svårt det är att välja :/ vet inte om jag ska köpa något där, eller om jag ska ge dom biljetter till någon konsert eller vafan jag ska ge dom. dom spenderar inte så mycket tid tillsammans så jag vill ge dom något där dom båda har intresse i. lättare sagt än gjort . . . 

vad ska ni ge era föräldrar i julklapp i år & kan ni försöka hjälpa mig med tips?





Kommentarer
Postat av: Emma

ja, det är det som är det värsta - jag kommer ångra mig! därför stannar jag som blondin :) åh, har också problem med julklappar.. fast det är roligt också :)



pusspuss raring :D LOVE!!

2008-11-04 @ 13:35:10
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Sara

Den där sidan är kanon verkligen. tycker du ska satsa på ngt sånt till dom, det blir ett minne för livet - garanterat :) puss gumms

2008-11-06 @ 08:07:15
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0