jahaja.


några timmar sömn fick jag innan, men FAN va skumma drömmar jag hade. ringde malin så fort jag vaknat & berättade va jag hade drömt om henne. hon garva som fan. varit vaken sen 6, men är helt slut fortfarande. har precis varit & lämnat mitt bevis på att jag betalat in novemberhyran i min hyresvärds postlåda. är såå sur på honom. dumma helvete! så nu hoppas jag att han håller käften. man blir ju vansinnig när han påstår att jag inte betalat hyra, när jag har bevis på det. morr.

tror jag håller på att bli sjuk. eller ordentligt förkyld iallafall :/ nyser hela tiden & min näsa är som en kran. så jävla typiskt att det ska komma nu när sara ska komma. well, det är bara att sätta papper i näsan & fortsätta va glad. imorgon ska jag städa och färga min utväxt. ska ju till frisören på tisdag & klippa mig, och lägga in effekter i håret. det ser jag fram emot. min frisör är bäst dessutom!  så måste färga imorgon så mitt hår får vila några dagar.

fan, mio bet mej innan, på sidan, den jävla busen. nu är han i full gång. springer runt, busar, och skäller hela nätterna. jag är tok-kär i honom! är glad att mina föräldrar blir nästa ägare på honom.

nu ska jag slänga på en film, och sen se om jag kan somna.


i miss u ♥

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0