natten till tisdagen.

ny vecka IGEN! tiden springer iväg. jag väntar bara på att nya året ska komma så jag kan lägga detta år bakom mej... vilket skitår! men nu börjar det ljusna ;) hihi. sent ute med att uppdatera idag. sorry. tråkigt att blogga just nu.

måste be om ursäkt till malin, sara & dom andra på msn för att jag inte kunde prata innan. min tand gick mitt itu :S helt sjukt. för några månader sen hade jag ju ett hål i tanden. och tandläkaren i eksjö slarvade med lagningen och hade bråttom. sen för någon månad sen eller två, lossnade en liten del av tanden, för det va en spricka i den. men jag har tandläkarskräck som heter duga och börjar gråta så fort jag sätter foten inne på tandvården. jag tänkte att jag snart skulle gå, men jag skjöt bara upp det. sen idag, när jag satt och åt chokla så sa det "knak" och min tand gick mitt itu. den sitter kvar, men det är ett stort hål mitt i. och ena tandhalvan hänger i tandköttet typ. men för hårt för att kunna dra bort. jag har blödit jättemycket. jag har inte kunnat äta. försökt äta med bara ena sidan men det va skitsvårt. jag kan knappt prata, jag kan inte röra käften öht. det värker något otroligt. där fick jag för att jag inte gick till tandläkaren i tid. jag har bara mig själv att skylla. karma is a bitch. haha.

ringde tandläkaren men ingen hade jour, vilket är jävligt dåligt. jag bor verkligen på ett skitställe! så jag lämnade ett arg meddelande och skrek att dom måste ringa upp så fort dom öppnat imorgon & hört mitt meddelande, så dom kan kalla in mig och dra ut tanden, laga den, ja whatever. jag ska bara ligga i stolen och försöka låta bli att gråta. samtidigt har jag ett jobbigt möte klockan 15 imorgon och jag tror det kommer gå allt annat än bra ... jag mår inte så bra just nu. jag hatar att va nervös inför grejer. . . inte nog med det, nej idioter från mitt förflutna ska ju komma och betee sig som skitungar. visst, jag bara viftar bort det och orkar inte bry mig, men irriterande är det. stick.




Kommentarer
Postat av: Danne

Usch, hoppas det löser sig. Hatar med tandfixarn, fast det känns gött efter man har vart där, men inte i plånkan! :S

2008-11-25 @ 07:30:54
URL: http://bitchwhatever.blogg.se/
Postat av: Nave

Tack så mkt för kommentaren :)

2008-11-25 @ 07:53:17
URL: http://naviich.blogg.se/
Postat av: Sara

du ska de att det går bra idag gumman, jag håller tummarna stenhårt och tänker på dig! <3

2008-11-25 @ 09:53:22
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hoppas att allt löser sig till det bättre för dig! jag håller tummarna:) kram

2008-11-25 @ 11:20:44
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0