sjuk.

sorry för dålig update. om inte malin bloggbossen hade tjatat hade jag nog inte bloggat alls idag. ha. fick ganska hög feber inatt & har haft svårt att sova pga den + lilla valpen kryper överallt, hela tiden nu. måste hålla koll på min lilla valp så inget händer henne.
har mest legat i sängen idag. läst tidningar, börjat på "gossip girl" som jag lånat av malingum. har suttit vid datorn & kollat runt inför julklappsshoppingen i slutet av november när pengarna kommit. så svårt att veta vad man ska köpa till sina nära & kära.

ska egentligen på möte imorgon på komvux vid 10.30 men fick lämna återbud. får hoppas jag mår bättre i slutet av veckan. vill fixa det så fort som möjligt. är trött på att gå hemma & klättra på väggarna. vill börja plugga nu. känns skönt att veta vad man vill göra äntligen. så jag ska verkligen kämpa in i det sista nu i 3 terminer så jag får min utbildning sen & kan börja jobba.

nu ska jag se lite på "two and a half men" innan jag ska lägga mig & läsa. goodnighty folket.


Kommentarer
Postat av: Elin

krya på dig kram

2008-11-05 @ 19:07:37
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Rebecka

usch va jobbigt att vara sjuk:( Jag måste också fixa och dona med julklapparna men det är såååå svårt att komma på vad man ska ge! Vad ska du plugga till?:) kram

2008-11-05 @ 19:41:29
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: madde

gum, skaffa en flyttlåda o ha henne i, klipp ut en liten ingång till lady men inte ända ner till golvet utan så pass stor så lille håller sig därinne och så pass liten så lady kommer in utan problem. Hon kan inte krypa runt helt själv ännu, vad som helst kan hända henne ju så fixa detta så fort som möjligt så du vet var du har henne..:)

2008-11-05 @ 20:06:59

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0