you can't put your arms around a memory.

godkväll.
mår inte alls bra ikväll :/ låg & sov en stund innan men jag mådde bara sämre när jag vaknat. drömde en helt skum dröm också där både malin & ågren va med i, & även huset jag & n bodde i .. väldigt wierd. var ganska förvirrad när jag vaknade. småkul eftersom jag inte drömt om ågren sen jag typ var 16. haha.

legat & pratat i telefon med mamma i typ 2 timmar ikväll. jag är så glad att jag har henne. älskar henne mest av allt. ska maila klart till pappa & sen se på lite scrubs. så jävla tokbra ju! behöver er hjälp senare med en grej, så ni får va snälla nu & hjälpa mig :)


malin, jag saknar dig! ♥


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0