fredag.

heeey! goda nyheter. nu är jag tillbaka. har fått internet igen & nu tänker jag stanna! :) denna helgen har jag dock fullt upp. malin är ju här :) fan va vi haft kul idag. garvat så jag gråtit. det va länge sen jag skrattade så mycket. tack gum ♥

gick upp tidigt imorse & dammsuga, duschade osv. åkte in till nässjö vid 10. mötte malingumman vid 11 & sen har vi glidit runt på stan & handlat lite. blir så snål nu när jag har pengar, så jag har en del kvar i plånboken. inte likt den emma som jag varit förut men jag har lärt mig spara nu dom senaste månaderna & det mår jag mycket bättre av :)

malin fick sex and the cityfilmen av mig i födelsedagspresent. jag köpte födelsedagskort som jag ska skicka till mamma när hon fyller den 14e. jag köpte en musse pigg tröja. och en julklapp till pappsen. en almenacka för 2009, sprang runt på åhlens, lindex, osv. kollade efter vinterstövlar också men hittade inga i min smak. alla var fula :| fick en tidig julklapp av malin också. eller ja, jag fick en asfin rosa sveamössa & 2 par hotpants. hon känner mig, den bruden. vi handlade även mat & alkohol inför utgången imorgon. men det blev så mycket alkohol så jag undrar om vi kommer ens komma till stan. haha.

åt buffé på bryggeriet. sprang även ihop med malin som bor i nässjö. bytte några få ord innan hon sprang vidare. söt som hon e. har bara setts en gång innan för typ 100 år sen. men vi kände igen varann direkt när vi såg varann :) skoj.

jag & malin var helt döda när vi kom hem vid 16. har ätit tacos ikväll som sagt & sett på "sex and the city - the movie" :) nu ska vi ut med hundarna & sen soooova. imorgon ska vi sova tills vi vaknar. stänger av mobiler & hemtelefonen helt enkelt. natti! ♥


Kommentarer
Postat av: malin

åh vilken liten söt valp :) vad är det för ras ? kramis

2008-11-01 @ 10:15:51
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Erica

Sikken liten! & hundmammsen mår också bra?

2008-11-01 @ 15:23:32
URL: http://ericajson.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0