mjaaau!

hey cutiepies!
hoppas allt är bra med mina kära läsare. här äre finemang! har tänkt mycket dessa dagar och kollat runt lite. kanske ska börja plugga till undersköterska i januari. jag får se. ska upp till komvux imorgon. finns mycket annat jag vill göra också men känner att detta känns rätt för mig. men men.. inte 100 % säker än.

imorrn blire stan. möte på arbetsförmedlingen och jag ska som sagt till komvux, sen blir det handling och lite småärenden. får min "nya" dator nästa vecka. fatta att jag lääängtar!

lady är dräktig. tvekat innan men nu vet jag till 100 %. hon lär föda vilken dag som. ser ut som hon ska spricka snart. mjölk kommer ur tuttarna och jag har flera gånger känt sparkar när jag hållt henne om magen. spännande. hoppas allt går bra bara :\ bah.

nu ska jag över till mig. sitter hos grannen nu och umgås med dom. skulle bara kolla mailen osv innan jag ska in och käka och sen sooova. vi hörs babes. puss! :*


Kommentarer
Postat av: malin

oh mys med vovvebebisar när jag kommer . Jag kommer att krama sönder dom och sno med en hem ! :D <3 hihi

2008-10-22 @ 23:22:04
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Erica

Fan vad skönt att du har kommit på vad du vill göra! Jag blir nästan avundsjuk. Men har du inte varit hos veterinär med Lady?

2008-10-23 @ 16:36:06
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Martina Ohlsson

Jag vill ha en vovveeeeee!!! :) hur mycket ska du sälja dem för?

2008-10-24 @ 12:55:42
URL: http://wanadin.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0