nu är man i finsjö.

hej!
nu är ems tillbaka! :) de ni! kom hem till finsjö en dag tidigare så jag kom hit för ungefär en timma sedan. ska sätta mig och kolla tv med papsen snart. dom hade ju ingen aning om att jag skulle komma hit idag. jag har sagt till dom att jag skulle komma på lördag eftermiddag. så pappa blev jätteöverraskad och glad.

swahn skjutsade hit mig. snälla swahn! yoda blev dock åksjuk och spydde i bilen men det är sånt som händer. nu ska jag umgås med pappsen. jag skriver massa senare! kraaaaamar

Kommentarer
Postat av: malin

tack för att du är tillbaka!! :D ses snart bara 29 dagar kvar tills vi ses , weiihoo :D

2008-10-02 @ 22:25:57
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0