TJOSAN!


wzaaaap daaawgs?! allt bra med er? jag mår finemang. allt rullar på. dock har både mobil & dator pajat för mig i veckan. men datorn är lagad & mobil är på ingång. min andra va slut för gott. går inte ens starta. får ha min urgamla mobil från typ 2000 så länge. bättre än ingenting.
sitter på ams just nu & ska snart hem. ska hem & se på "desperate housewife" & slöa. går igenom alla 3 säsongerna av det. va gör man inte när man är  arbetslös för att få tiden att gå? ringde på ett assistentjobb idag & dom skulle höra av sig. ska även in & lämna CV till bokhandeln här i eksjö nu innan jag åker hem eftersom dom söker säljare.

i övrigt är jag trött på folk som säger åt mig hur jag ska leva mitt liv, hur jag ska tycka och tänka och vad jag ska säga. som sagt, om ni fortsätter så bryter jag vänskapsbandet med er. punkt slut.

läste detta inne hos maria igår. det gjorde hela min dag! blev så jäkla glad! kan tyvärr inte länka till henne tack vare ams störda datorer men jag kopierade in texten hon skrev om mig här nedanför.

"En av mina förebilder är faktiskt denna tjej. Hon är inte pinnsmal. Men hon vet att hon är sexig och snygg ändå! Hon vet att hon inte behöver banta sig ner till size zero för att vara nöjd med sig själv. Och grejen är att hon verkligen ÄR skitsnygg! Riktigt vacker tjej!"

TACK maria! kan inte göra annat än säga detsamma!
nu ska jag bege mig till bokhandeln & sen dra hem. förr eller senare får jag la internet... orkar inte riktigt bry mig längre. nu är man van av att vara utan skiten... skönt ibland. långtråkigt ibland .. he.
hoppas som sagt ni mår bra. ni är lovely! ha en fin helg! ♥ i will. ska på födelsedagskalas. haha. och greja i lyan. som vanligt :) tata!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0