underbar höstdag.


hey! har haft en jättemysig dag i oskarshamn, trots att swahn skicka sms på vägen ner och sa att han är påväg från stockholm då & att han skulle hämta mig ikväll. ledsen är jag, för jag vill inte komma hem till en tom lägenhet :( jag saknar velvet apmöe men jag kommer sakna mamma som fan när jag väl åkt.

jag träffade ju marina i stan. vi har inte setts sen jag var 16 :\ så det var dags nu. he. jättekul! vi drog till en loppis där jag hittade en jättefin jeansjacka för 40 kronor. snacka om fynd. den sitter lite tajt men jag ska ju gå ner i vikt så den kommer sitta superfint på mig i vår! 40 kronor är verkligen ingenting. hittade även en söt rosa skål & så köpte jag & marina en fin sak till mamma med änglar på. innan vi mötte upp mamma så var vi inne på guldfynd & kollade piercingsmycken. jag svalde min piercing i tungan när jag käka för nåra dar sen. men jag kom ut med en ring istället som jag blev helt kär i. jag har letat ett tag efter en ring att ha på fingret jag hade min förlovningsring på ... men inte hittat nån tillräckligt fin. men denna skulle jag bara ha! superfin är den! så nu känns det inte lika tomt längre på fingret...
sen var vi inne på lindex. köpte mig 3 par trosor & en snygg bh! sen mötte vi mamma & då gick vi till ett cafe som heter "shalom" och fikade. jättemysigt! kom hem för  en halvtimma sen ungefär & ska nu sätta igång & packa ihop allt... :( usch. men marina jag och mamma pratade om att dom skulle komma upp till mig snart & hälsa på för en dag. skulle va supermysigt. även om jag har några vänner där jag bor blir det ibland ensamt .. funderar på att flytta till oskarshamn faktiskt. men jag vet inte ... först ska jag skaffa körkort och jobb. flytt dit blir isåfall senare ..

nu ska jag packa. mamma är i fliseryd och handlar. vi ska ta en promenad med hundarna när hon kommer tillbaka.. vet inte när swahn kommer ungefär, men han skulle höra av sig. så nu blir det en paus från mig åter igen tyvärr när jag åker härifrån. men jag kommer tillbaka inom 2 veckor iallafall och ni kan ju faktisk nå mig på mobilen ( oftast .. ) ha det bra & fortsätt kommentera såklart kära ni! jag svarar på alla era kommentarer när jag väl får tillbaka nätet :)


ps, imorgon är det början på resten av mitt liv. kan inte säga vad jag ska göra, men ni kommer få veta senare. önska mig lycka till & tänk på mig ;) hehe. puuuss!

Kommentarer
Postat av: angelica

flytta till ohamn? va kul! mkt närmare till din mamma oxå! vilket ja tror du behöver... ses snart

2008-10-09 @ 19:06:40
URL: http://evoleurt.devote.se/
Postat av: Sara

vad ska du göra? blir ju super nyfiken :P

2008-10-12 @ 11:22:11
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jodå det gick bra fast jag vaknades gråtandes =)



Allt bra med dig sötis?

2008-10-12 @ 14:11:49
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: PierkaN

Eller hur? :) ..

Soffan är skitgrym ...

Fast coolare med en äkta, bakdelen av en riktig bil :) ..



Ciao

2008-10-12 @ 15:15:06
URL: http://pierkan.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! jag länkade till dig i ett blogginlägg jag nyss skrev. Hoppas det är okej, annars tar jag bort det direkt! kram

2008-10-14 @ 01:12:04
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: MALIN

halloj hur är det med dig ??? pöss

2008-10-15 @ 17:18:22
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0