tjenixen!

ellooo'.
- hur mår ni?

eey guess what? min dator strular IGEN. datorn, sen nätet och nu datorn igen :\ småttligt road blir jag faktiskt... oja! det är något fel i min dator. varken det trådlösa eller det andra funkar ... kan inte ens ha nätverkskabel i för det funkar inte iallafall. ska fråga linus om han kan kolla på datorn... han kanske kan hjälpa. blir så trött på skiten...

helgen har varit bra här ute i skogen. eller ja, fått lite dåliga nyheter men .. ja, life goes on. pappa hade kalas igår så det blev både smörgåstårta, godis, tårta osvosv. man känner sig som en flodhäst nu. mindre bra. haha.
annars är det lugnt. det är så skönt att vara här ute i skogen & få nya krafter. ska gå in i en ny fas i mitt liv när jag kommer hem. låter kanske dumt, men ja, whatever. jag måste få nya krafter och det får jag genom att va här.

idag ska jag och mamma umgås massa. ska gå igenom saker i förrådet också ... imorgon ska jag förhoppningsvis till mönsterås och hälsa på louis & picasso! ♥ längtar. ska även hälsa på lite gamla vänner & på torsdag ska jag ta en sväng till oskarshamn och träffa en gammal kär vän sen typ 15 år tillbaka. inte setts på .. 5 år eller mer. så det ska bli kul att träffa henne. på torsdag kväll åker jag hem igen. min granne är snäll & erbjuder sig hämta mig. han som skjutsa hit mig alltså .. :) så jag slipper åka tåg hem.

nu ska jag och mamma gå en runda med hundarna. underbart höstväder ute idag så passa på & njut! puss :*
- ps, svarar på era kommentarer en annan dag. sorry att jag är seg.




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är så jäkla typiskt är det inte det ena så är det det andra. Vårat internet kom igång idag! Så äntligen kan jag börja blogga och följa bloggar igen:) ha det bra kram

2008-10-08 @ 13:49:11
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0