idiotjävel.


det är INGEN bra dag för mej idag. vaknade av ett sms från hyresvärden. han sa att han inte fått in hyran från mig. jag skickade den igår, så jag blev bara sur. han sa att om han inte får in den senast onsdag så blir det överklagelse eller vafan det hette. idiot. jag hatar honom. har jag betalat den, så har jag betalat den. han bryr sig inte ett skit om att det ser ut som helvetet här utanför. men pengarna bryr han sig om, den idioten. trappen är farlig för den är helt förstörd, och det ligger olja över ett helt rum nere i källaren. om någon tänder på där nere så brinner hela huset ner ganska fort. han har skitit i att fixa antennen så jag kan fortfarande inte se på några kanaler! har väntat sen i mitten av maj! och om man ber honom om något tar det 5 år för han att fixa det. han har sagt i 2 månader att han ska klippa gräset. det börjar se ut som en äng här utanför för han kommer aldrig hit och fixar skiten! allas spisfläktar i huset funkar inte ... seriöst, swahns spis funkar inte alls. men bryr sig hyresvärden? icke. han kan ta sig i röven förhelvete. ska ringa hyresgästföreningen och klaga.

så nej. jag har en dålig dag idag. ska se på ett avsnitt av "a shot at love" och sen städa här. måste få ut min frustration. är så förbannad just nu...

Kommentarer
Postat av: Maria

Men du kan ju bevisa att du har fört över hyran. Står ju på din internetbank=) Puss

2008-09-01 @ 14:05:44
Postat av: Emma

mäh :\ vart har den betalda hyran tagit vägen då? kan ju inte bara försvinna sådär..

2008-09-01 @ 14:28:49
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Våran senaste hyresvärd var exakt lika dan det är därför vi har flyttat nu. Han gjorde ingenting men pengar det hade han stenkoll på! Vi fick stop i avloppet i badkaret förra sommaren vi och vi kunde inte duscha fick duscha hemma hos våra föräldrar! det tog ca 3 månade innan han anlitade någon som kunde fixa problemet! Så kontakta hyresgästföreningen för så ska det fan inte vara! Kram

2008-09-01 @ 16:20:09
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: melanie

blir lätt sådär när man hyr privat, för det antar jag att du gör eller? inget seriöst bolag som hsb, riksbyggen osv är ju sådär.

2008-09-01 @ 18:43:02
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0