megan & domenico.

jobbet ringde precis. ska in till eksjö på söndag och träffa den andra tjejen som jobbar på "gläntan". har ju inte setts än, vi 2. och vi ska gå igenom tiderna inför hösten osv. och det känns bra att få veta lite mer om hur jag ska jobba så jag kan lägga upp mitt träningsschema också. skitbra. får väl bara hoppas febern är borta till på söndag... :\

måndag är det början på 2 jobbiga veckor också men jag ska tamejfan klara det!
sett på "that's amore" nu. megan fick sin domenico. kim & megan stod i finalen. hahaha. kim förlooorade! och hon som va 110 % säker på att hon skulle vinna. LOL. in your face, biiiiiatch!



köpte en färdig pizzabotten igår. skitsmidigt. så nu ska jag slänga på ingredienserna på den & sen putta in den i ugnen. supergott. jag ska försöka få ork till att plocka lite här och där. som vesna sa, det ser ut som ett bombnedslag på vissa håll i lägenheten ... indeedeo.
sen blir det nog en film eller två, eller som sagt scrubs. ja som ni märker gör jag fan inte mycket annat än kollar på antingen dataskärmen eller tvn. TRAGISKT i tell ya. hahaha :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

JA det är verkligen supersmidigt med färdig pizzabotten, helt ok smak också. Är såklart godare när man gör egen botten men orka? ;)

2008-09-05 @ 21:07:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Brunetten Sanna E

lilla smulfisen, vi gillar ju din blogg ju!!

2008-09-05 @ 21:50:38
URL: http://www.sannorna.se
Postat av: Blondinen Sanna A

Sv: Jag har rätt mycket utgifter som häst, bil mm.. Det kostar en hel del sen så älskar jag ju att shoppa också=)



Kram Sanna

2008-09-05 @ 22:08:08
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hoppas verkligen du är frisk på söndag då :)

Krya på dig!

2008-09-05 @ 23:53:43
URL: http://jessi91.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0