mina tatueringar.



hjärtat på benet gjorde jag för min tro på kärleken. jag ville egentligen inte ha något speciellt hjärta. bara ett enkelt hjärta. kärleken finns överallt. denna tatueringen symboliserar att man inte behöver leta efter kärleken. den finns överallt. i min familj, i mina vänner ... och jag kommer hitta den stora kärleken en vacker dag :) är riktigt nöjd med denna tatueringen och ångrar inte en sekund att jag var spontan och ville ha den också.



... & så denna tatueringen
. det tog lång tid för mej att hitta rätt, för denna symboliserar MIG. jag älskar stilen på texten för det är JAG. och jag älskar det den står för, för jag har växt så otroligt på både gott & ont dom senaste åren.
texten är "mihmet credo" och det är latin. det betyder "jag tror på mig själv". och det är otroligt passande för mig. även om jag och n inte är bästa vännerna just nu och aldrig mer lär bli ens vänner, så kommer han ändå ha en stor plats i mitt hjärta. och det kommer han alltid vara. för han var min första riktiga kärlek. han var en del av mitt liv som jag alltid kommer bära med mig. han var det bästa och det värsta som nånsin hänt mig. han var det bästa för han fick mig att inse vem jag var. han lyfte mitt självförtroende till höjden. innan honom kände jag mig som en grå mus som hade sämst självförtroende & jag mådde riktigt dåligt oftast. även om det tog lång tid, så fick han mig att inse att jag var vacker som den personen jag är, & desto längre vi var ihop, desto bättre blev mitt självförtroende. det är inte det allra bästa, men it's gettin' there. när det tog slut med honom så trodde jag skulle bli samma gamla emma som jag var innan honom, men jag är en helt annan person idag & det tackar jag honom för. mitt självförtroende är mycket bättre än va det var med honom också, så det växer hela tiden :) n var det värsta som hänt mig för vi sårade varann så jävla mycket och att komma över honom är det värsta jag nånsin fått gå igenom ... i'm hangin' in there.
så ja, oavsett hur ni reagerar så står denna tatueringen för mej, men även en del för n för den jag blev med honom. för den han gjorde mig till. han gjorde mig till en stark, sexig brud som han en dag kommer ångra att han dumpa. MAHA :) jag tror på mig själv, helt enkelt. och i svåra tider kommer jag titta på denna tatueringen och påminna mig själv om att jag klarar det, för jag har tro på mej själv!

är as-stolt över denna tatueringen. love it!

Kommentarer
Postat av: malin

dom är jätte dina baby

2008-09-04 @ 11:33:21
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: emelie

fin tatureing på din handled :)

2008-09-04 @ 15:29:15
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag gillade din mihmet credo-tatoo jättemycket! Den SKA du vara asstolt över!

2008-09-04 @ 20:17:34
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Patricia

yes...ÄNTLIGEN! fick jag se din tattoo.. jätte fin ;) bra att du är stolt över den!! och lilla hjärtat var söt :)

2008-09-05 @ 00:14:31
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Brunetten Sanna E

hur kan jag ha missat dessa bilder?? FY SKÄMS PÅ MIG!!!!!



Vad betyder texten på handleden nu då? :D

2008-09-05 @ 01:50:09
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Maria

det är så intressant att höra alla historier bakom folks tatueringar..

vissa skaffar bara nånting, medan många lägger ner stor omsorg på att hitta något som verkligen passar dem och "är" dem..



så roligt att du hittat "dina" tatueringar! gillar verkligen den på handleden, och speciellt vad den står för!



för du ÄR verkligen en stark och sexig brud! :D

2008-09-05 @ 10:46:52
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0