nattinlägg.

nu mina vänner ska jag hoppa in i duschen snart & sen somna till avsnitt av 'that's amore' med älsklingen domenico som var med i första säsongen av " a shot at love " .. den lilla italienaren som bara fastnade i hjärtat på en. aaaw! ♥ programmet handlar i stort sett om samma sak som 1000 andra sådana såpor handlar om ... en kille. 15 heta tjejer i ett hus som tävlar om hans hjärta ... blabla. det blir iallafall väldigt mycket catfights i serien. sånt är skoj , att se brudarna göra bort sig. hahaha.

jdag har man städat lite men min huvudvärk hindra mej från att bli klar :\ fick migränanfall på kvällen så då slutade jag... feber hade jag också och spydde för jag hade så hemskt ont! fick lägga mej & vila 1-2 timmar. sen mådde jag liiite bättre... bakade pizza & var ute på en långpromenad med mina älsklingar. fick brev på posten idag också från arbetsförmedlingen så imorgon ska man in dit vid 13.30 och gå på någon.. grej för arbetslösa. suck på dom. hört att det inte ger nånting .. men måste ändå dit för att få mitt aktivitetsstöd. well, då kan jag handla lite samtidigt & även gå till dagisen/förskolorna i eksjö & presentera mig.

har så mycket tankar som snurrar i huvudet just nu... :\ jag mår bra. det är inte så. men .. jag vet inte. usch ... lär komma upp på min privata blogg snarast iallafall.  well, nu blir det dusch & sen 'that's amore" och kanske lite "scrubs" ... favoritprogrammet! nu är första avsnittet från säsong 6 av one tree hill påväg ner också! LOVE IT!

jag LOVAR att svara på era kommentarer imorgon. ni har varit supersöta och kommenterat massor idag! ni är änglar! ♥ sooo sweeeet! godnatt sötnosar, vi hörs imorgon!





" ... i don't wish for bad things, but I don't wish you well.
"

Kommentarer
Postat av: Erica

Kan man få lösenordet till din privata blogg..? Kanske..?

2008-09-04 @ 20:12:56
URL: http://ericajson.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0