patetisk!!!!!!!!!


i'm through with you ^^, that's it.
är inne hos tina nu och bara tare lugnt. ska in till mig snart och fortsätta min filmkväll med mina 2 män ben & jerry.
varit inne i stan idag. handlat lite maod och kollat runt lite. la undan en hemtelefon med inbyggd telefonsvarare & touchpad som jag ska hämta på torsdag. min hemtelefon jag fick från telia har lagt av helt & hållet. så jag blev kär i den telefon. as-snygg! kostade 1 600 från början och nu kostade telefonen bara 499 kronor. köpte även kort till pappa. han fyller 62 på tisdag så jag ska skriva något fint och skicka iväg det.

hoppas allt är bra med er. fortsätt gärna skriv. kommer tillbaka efter nästa helg och lite innan dess också kanske. saknar er ska ni veta, men jag mår bra! :) uttråkad bara. men jag har mycket att berätta när jag är tillbaka för gott. mycket har förändrats och bara till det bättre. nu ska jag in och hämta mina bebisar & ta dom på en nattpromenad. weeey! jag hoppas ni saknar mig lika mycket som jag saknar er! ;] puss! :*


"you have hurt me for the last time..."


Kommentarer
Postat av: DOLLYOFSWEDEN

klart vi saknar dig sötnos , skönt att du snart är tillbax :) pöss

2008-09-20 @ 23:26:41
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: vesna

"kompis det går bra nu" ? ;P

2008-09-20 @ 23:30:57
Postat av: Sara

saknar dig som en tok på msn snuttis!

2008-09-21 @ 17:00:25
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0