sammanfattning av sommaren 2008 i bilder del 1.





den vackra rosa och lila himlen i finsjö.



mina ljus på balkongen.



angelica tatuerar sig.



emma & yoda & emma & neo!



älskar, älskar inte ...



yoda badar ute på movänta i hult.



pappsen på balkongen.



det har blivit mycke alkohol i sommar .. mer än det nånsin blev under 2 ½ år med n.



mycke tårar och mycket hat ...



angelica på fest i hult. här var jag redan full så det räckte och blev över...



ems.



min gums alex!



piggelindrink!



my lovers! oooh me love.



HÄST! GALOPP! PÅLLE!



djuren leker.



emma leeer! movänta juli med papps.



inte lika glad. nyvaken och osminkad.



sommaren 2008 blev regnig :\



carola & angelica - hultsfredsfestivalen.



tyson.



människor har kommit ..människor har gått... vem ska man kunna lita på?



barney! always! <3



ems.



roy in action. hahaha



alex <3



hahaha :)



på en toalett på midsommar.



på balkongen.



angelica och emma goes hultsfredsfestivalen.



glad emma i falkenberg.



ett stycke tomas.



sanning och kånka med malin på msn



tatueringen några dagar gammal.



forever and ever baby!



me.



johan blåslagen.



angelica på lyset.



swahn lite.. full.



louis.



bästa vänner förevigt.



camping ängland på hultsfredsfestivalen



yoda simmar



fyllesvin. va annars?



david är ett svin!!!!!



bästa filmen!



pizza!!!



sista bilden i denna delen av bilder. kommer fler :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig... Och sommaren=(

2008-09-08 @ 00:05:39
Postat av: Martina

Du har ju träffat mig med :<

2008-09-08 @ 10:04:01
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Jess

fina djur! har med en tyson häe hemma :) Kul kort haha


Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0