somna stående...

ja idag var det segt att komma ur sängen .. när jag ställt mig upp från sängen från att vakna så stod jag där ett tag... tror fan jag somna stående ett tag!

som sagt, måste in till eksjö & gå på nån dum jobbgrej på arbetsförmedligen. alla som varit på den säger att det inte ger nånting .. skoooj. well.. det är bara sitta & se intresserad ut antar jag. hoppas det är någon snygging där. mahaha ;] i övrigt har jag klåda i hårbotten :\ får alltid det när jag somnar med fuktigt hår. det är jobbigt att försöka att INTE klia ...

jaja, vi hörs senare. är så sjukt trött nu .. men måste sätta på fejset. bleehe :\ besos.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är den där vinnaren av halsbandet.. Jag känner att jag bara vill ta tillbaka det och tävla ut det till någon annan, hon förtjänar det verkligen inte.



Tack sötis för dina värmande ord, men du ska inte slå någon, men tack för att du erbjöd dig! =)

Puss

2008-09-04 @ 12:06:22
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaaa jag måste ju bjussa på mig själv, eller hur? =)

Jag hade aldrig smaka ananaspaj innanm, men oooooh my goood så gott det var =)

2008-09-04 @ 12:08:53
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0