söndagskväll.



GAAH min dator är dum i hela hårddisken tydligen! kommer ingenstans och msn laggar ständigt. bah! blir cp på den! jag hatar datorer... man får ju lust att bara slänga den ut genom fönstret.


idag mår jag iiiilla :\ jätteilla. jag har precis vaknat. jag vilade i en timma och jag mådde asilla nu när jag vakna. vet inte varför men jag ska göra lite våfflor nu & hoppas på att jag mår bättre efter det. jag hoppas ni läsare mår bra idag, denna regniga söndag.  jag var ju i eksjö innan och handlade lite & träffade christin som jag åkte med in till jobb. möte var det väl inte direkt. vi åt smörgåstårta och pratade skit. fick även lite tider inför september nu som jag & christin ska få slåss om. vi ska höras imorgon & bestämma vem som ska jobba vad. jag ska jobba en hel helg i slutet av september iallafall. fredag - söndag. då kommer jag sova hos dom & ta hand om allt själv. då kommer yoda & lady vara med mig på arbetsplatsen. kan bli .. skoj. då får jag se hur yoda reagerar bland så många hundar... haha. ett jävla liv lär det bli. fick även veta alla regler osv. men som sagt, dom ska ringa in oss så fort som behöver oss, men just nu har dom ju praktikant där, så hon snor alla tider för oss =P

anywhooo... jag gillade christin som fan. samma humor och astrevlig. skulle va kul om vi blev vänner. med tanke på att man inte har så många här än, förutom a :) he. jag hann med tåget hem som gick 13.36 och det är jag glad över. fyfan va det spöregnade i eksjö ... jag blev dyngsur. regnar det hos er också?

ikväll ska jag lägga upp träningsschema osv. men först blir det våfflor och "flashdance" som aldrig blev sedd igår. svårt när man har scrubs som man vill se också. det är ju så jäkla roligt! haha.

ha en fin söndagskväll kära ni. i hope i will have it toooo.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0