torsdag.


usch vilken huvudvärk jag har. inte hunnit äta förrän jag kom hem nu, så jag antar att det beror på det. har hinkat i mig bonagua päronvatten .. mmmm! gooott.

jag har varit på jobbgaranti tror jag det hette. eller ÄH jag vet inte va det heter men det var jag +5 andra och vi ska ses en gång i veckan och gå på studiebesök, söka jobb, göra CV osv osv.. det går väl an. synd att det inte var någon sötnos där. min granne nikki går, men han var sjuk idag. det är kille från belgien med i min grupp som ser jättecreepy ut & han pratar knappt ingen svenska alls så när han pratar med en så får man säga "va?" 58 ggr...
handlade lite också innan jag sprang till bussen. det va aspackad med massa småglin som slutat skolan, så dom fick ringa in en buss till som jag fick hoppa på.

tror jag fortfarande har feber. mår inte alls bra iallafall. hängig, trött & börjat få halsont nu också. skakar till & från :\ obegagligt as hell. jag ska lägga mig i soffan & se på "that's amore" & hoppas på att jag mår bättre senare ikväll. jag ska svara på era kommentarer ikväll också tänkte jag :) börjar bli dags nu. förlåt att det dröjer.


"it burns burns burns... "

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken bild

2008-09-04 @ 19:35:38
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

men krya på dig sötis!

2008-09-04 @ 22:38:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Brunetten Sanna E

200 små dvärgar som är inne och kikar på dina bilder.

Snuskigt, duger inte alls för oss finare människor. haha



<har du lagt dig eller ska du somna stående? :p

2008-09-04 @ 23:47:14
URL: http://sannornas.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0