ÅÅÅH inattinatt är du eller jag... ?

haft en bra lördagskväll! myspys. har plockat och städat här idag så nu har inte lika fet ångest längre. imorgon ska jag dammsuga & tvätta golvet. all tvätt är ren nu iallafall & disken är diskad.

jag har gjort fetaste rulltårtan ikväll... men det blev mer en .. eeh .. tjockis-fyrkant-tårta. hahahah. gick åt helvete för jag insåg att den var FÖR FET för att rulla men jag prova iallafall & då sprack skiten & då blev den såhär .. hahahahaha. jaja, det va min första gång nånsin som jag bakat rulltårta så .. jag lyckades göra den riktigt sjukt god iallafall. men geeez va fet den blev. hmpf. hahahaha.
 



blev ingen "flashdance" ikväll och det är alldeles för sent för att se på den nu ... men jag såg "harold & kumar go to white castle" .. SJUKT bra film. hahaha. just sådana filmer gillar jag. 2 höga killar som det bara råkar ut massa skit för. skoj! love love love it! garva som fan. "i love bush. not the president. the pussy!" LOL.


nu ska jag se på ett scrubsavsnitt innan jag lägger mig. upp halv 9 imorgon och bege mig in till stan på mötet. seeya lataaaah.

Kommentarer
Postat av: Erica

& jag tyckte att den var så jäkla dålig! Hahaha!

2008-09-07 @ 14:36:07
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, filmen är najs :D

2008-09-09 @ 15:20:24
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0