lördag? söndag?



hej på er. är det lördag idag? det känns som söndag .. jag mår bättre idag. min feber är borta & jag hoppas den inte kommer tillbaka. men jag har sjuk huvudvärk & jag är grinig as hell tack vare att kära malin ringde 580 ggr imorse för att väcka mig. VAKNADE gjorde jag men jag stängde av ljudet och somna om. sen ringde hon på hemtelefon. det blev inte bättre. haha. SUCK!
ska ta mej en huvudvärktablett eller två. sen blir det plocka undan här .. det blir ju aldrig av! inatt såg jag på "harold & kumar - escape from guantanamo bay" .. sjukt kul film. hahaha. "barney" var ju med. love him! dock visste jag inte att det var andra filmen ... så laddar hem första nu och hoppas på att den är lika rolig.

pratat med andra tjejen som jag jobbar med nu. ska åka med henne in imorgon till gläntan. bra. då slipper jag stressa om det blir lite tid mellan mötet och tåget hem.
nu ska jag plocka undan här & försöka vila lite ... jag mår allt annat än bra! jävla huvudvärk!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0