utmanad.

blev utmanad av kära onka att svara på dessa frågor :)

1. Vilken mat äter du ofta?
hmm.. olika. älskar kyckling & sallader. men.. vet inte om jag äter något speciellt ofta.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
jag gör både och.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
i soffan just nu eller sängen. dock kasst för ens rygg men så fort jag hämtat skrivbord hos angelica & roy så kommer jag sitta i mitt lilla datarum.

4. Köper du ofta triss?
hm. typ aldrig. vinner ju ändå aldrig nån jävla miljon!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
new york - 06.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
hm. inte sett på tv på evigheter .. men det blir väl 5an eller 3an. tv 400 är också en favorit. & MTV.


jag utmanar 4 stycken & det blir emma.s, sara, angelica & malin mojito!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0