VAD?!

va är det med folks problem över att jag sover mycket och på dagarna?! fan va jag börjar irritera mej på åsikter här & där. vad är erat problem?! nu har grannen klagat också ... say whaaaat?

JAG GILLAR ATT SOVA
. jag har gillat det sen jag upptäckte att det va gött :P om jag sover om dagarna är det väl mitt problem om jag inte somnar i tid eller är trött dagen efter eller whatever. så länge jag inte jobbar så bryr jag mej inte. när jag jobbar så sköter jag min dygnsrytm. annars inte. what's the problem?! varför ska folk klaga. mitt liv. mina val. jag gör vafan jag vill med mitt liv.
OCH JAAA. jag är vuxen och måste ta ansvar men herregud. jag sover väl inte bara? lägg ner.

sluta klaga. om jag hör en till påpeka så flippar jag... ja just det. det är värre när folk som står en nära klagar. sova är min hobby. va har du själv för hobby bitch?

/ emma nattugglan.


Kommentarer
Postat av: DOLLYOFSWEDEN

hahaha en del människor är faan efterblivna. Min hobby är oxå att sova ;P as gott ju specigellt på dagen och efter maten :P pösss sötnos

2008-09-07 @ 21:22:05
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: madde

sjukt vad folk väljer att klaga på..

2008-09-07 @ 21:33:12
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se
Postat av: Erica

Varför bryr sig grannen!? Haha!

2008-09-07 @ 21:41:42
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Maria

Fan va du sover mycket på dagarna Emma! Hahahaha skojja bara. Vet ju att du faktiskt gör skiten som måste göras på andra tider. Hm. Spela roll när man gör saker då? Går ju fan att betala räkningarna mitt i natten också om man vill det! Puss gumms!

2008-09-07 @ 22:47:55
Postat av: melanie

Ojoj, va arg du låter! men det blir man ju fan ibland alltså, folk kan gnälla/klaga över det mesta på andra. det är inget att bry sig om egentligen.

2008-09-08 @ 07:56:35
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0