1a augusti


1a augusti idag. snart slut på sommaren ;/ ångest. jag vill ha sommar året om!

uh vilket snurrigt dygn . . . såg klart 'made of honor' igår, som var helt okej film. gick att se på iallafall, endast för det var patrick dempsey i huvudrollen
( dr mcdreamy ) ... sen så satt jag på ett avsnitt av 'mannen som talar med hundar' och kunde knappt hålla ögonen öppna. nångång runt 5 på morgonen vaknade jag & min dator hade stängt av sig och startat om igen ( ? ) hatar min dator. när jag väl kom i säng däcka jag direkt. jag vaknade många ggr under dagen, men nu när jag senast vaknade så hade jag feber. . . så jo, folket, jag är sjuk. så jävla typiskt när jag ska iväg imorgon & kolla in jobbet! jag ska fantamej dit iallafall!

det är SKITJOBBIGT att ha feber i denna värmen .. det blir ju dubbelt så hett bara för feberns skull! fyfan va irriterad jag är. bäst att inte säga mer, för då säger jag väl något opassande.. vill ni veta en kul sak? HÖHÖ. jag drömde om n inatt. fucking ashole. blev ju inte direkt på bättre humör för det... kul att veta va? yeees.

äh, fuck it. tjing.

Kommentarer
Postat av: Angela Angy Emanuelsson

Hej Emma, nu har du kommenterat en massa och ingen av oss svarat, vad oförskämt ;) jätte kul att du läser bloggen. Håller med dig angående storlek...storleken har faktiskt ingen betydelse (avsett om man är liten, lång, smal eller lite större) man skall älska sig själv, och ens partner. Tack för att du läser och skriver :D skall försöka komma ihåg att snoka in här ;) PUSS!

2008-08-01 @ 22:01:25
URL: http://www.shingela.se
Postat av: Sanna E

Åh tack sötnos!!



Självklart kommer vi att kika in på din blogg också :D

Har du lagt till oss på bloggkoll? :D

kraaam

2008-08-01 @ 23:54:06
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Ja, det är den.

2008-08-02 @ 00:13:06
URL: http://originalet.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0