en lista på e-mail.

fick denna från melanie på mejl men jag svarar här. hoppas det är okej ;]

1. Vad är klockan? 15.00
2. Ditt namn? emma
3. Smeknamn: ems
4. Piercings: tungan, nästan, överläpp.

5. Ögonfärg:  halvsblå.

7. Favoritmat? MAMMAS.

8. Någonsin varit i Kalifornien? nej men vill dit.

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? öh, va?!

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja...

11. Varit med i någon bilolycka? njae.

12. Krutonger eller baconbitar?  vafan är krutonger för nått då?

13. Favoritdag på veckan? fredag. 

14. Favoritrestaurang: har ingen speciell. men älskade källaren laxen i falkenberg.

15.Favoritsport: fotboll, basket, ridning, simning. powerwalka.

16. Favoritdrink: hm. orgasm, cosmopolitan.

17. Favoritglass: hm. tip top. älskar chokladgrejsemojsen mitt i.

18. Walt Disney eller Warner Bross: walt disney, everytime.

19. Favorit-snabbmatsrestaurang: hmm.. burger king. ( bortsett från den i ullared )

20. Vilken färg har din sovrumstapet? hmm.. någon vit och äggskalfärgig. :P

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? gjort teoriprovet en gång och klarade det. men det va när jag va 19. kom aldrig vidare. så vi får se om jag klarar det första gången, andra gången nu då ;)

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? melanie.

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? ikea, LÄTT.

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? tränar, sover, kollar på tv, leker med hundarna, ringer en vän eller mamma, städar.

25. När går du och lägger dig? olika. försöker komma i säng innan 24.00 men inte så lätt att bara börja med det sådär. inte för mej iallafall.

26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? hm. fel fråga på fel ställe, men eftersom jag fick detta i e-mail så ... men du kan istället fråga vem som jag tror kommer göra denna listan först efter mej .. så svarar jag .. emma? :]

27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? orka

28. Vilket tv-program missar du inte? kollar aldrig tv längre. laddar ner istället.

29. Senaste person du gick ut och åt middag med? angelica.

30. Ford eller Chevrolet? har ingen bil. har inget körkort. men om jag fick välja skulle det va en rosa mitchibitchi eller vafan biljäveln heter.

31. Vad lyssnar du på just nu? velvet som jamar ...

32. Vilken är din favoritfärg? rosa, rött, lila, svart, blått, nyanser av brunt... grönt.

33. Hav eller flod? eh halv?

34. Hur många tatueringar har du? 2. och FLER KOMMER DET BLI! love it!

35. Har du någon gång kört slut på bensinen? hade ju underlättat om man hade en bil, så man kunde köra slut på bensinen i.

36. Katter eller hundar? båda.

37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 15.10


Kommentarer
Postat av: Nadja

svar: hehe tackar! =)) Ja dom röda knutarna är ju inte så svårt att få bort.. nog inte så dyrt heller (förhoppningsvis) ha en trevlig helg kram

2008-08-22 @ 15:44:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: jenny

hejhej, har du några bra namn på en katt? hade döpt den till saga men nu visar det sig att det är en hane. ha de bra kramkram :)

2008-08-22 @ 15:51:06
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: vesna

re: inte av att cykla, men av att springa upp och ner i trappor :)

2008-08-22 @ 16:38:16
URL: http://stickwithyou.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0