ett bildinlägg.



såhär såg jag ut på läppen när min "böld" var som värst :/ usch.



som ni ser på bilden gillade jag det ICKE. fettoläpp.



räkmacka med angelica på onsdagen :)



min bästaste bäste vän! angelica. haha, söt min.



PUSS ( mina läppar är insmörjda med anti, så nej det är inte sperma  )



lady love.



egotime under täcket.



lady tlööött.



favoritvattnet på flaska <3 så jävla go!



picasso.



closeup.



tass. han ligger alltid och spänner dom i sömnen. ut och in med tassen hela tiden. skitsött.



älskade picasso.



baka äppelpaj igår. mm :) vaniljsås! nomnom!



nyinköpta ljus på balkongen.



louis vill ligga på min väska, PÅ KÖKSBORDET. jäkla katt. flörtar med mej gör han också. blink blink.



rör inte mitt godis säger yoda och morrar.



muuums!



baka en liten pizza ikväll för att fira jobbet :D ska se på 'bucket list' nu och äta :D



nom nom!



älskade velvet.



mina häftiga gardiner som hänger i köket, som ska just gå i färgerna vitt, svart och grönt. så dessa passar perfekt :)



maha.



avslutar bilddagboken med mina OTROLIGA fula foppatofflor ... jisses. chockrosa är dom också. kan dom bli fulare? hahaha. jaja, dom är säkert bra att ha på jobb. eller något ... 129 kronor är ju ingenting :)


TJINGELING.

Kommentarer
Postat av: angelica

var de inte du som tyckte dom vsar otroligt sköna ??? vavava.. ;)

2008-08-02 @ 23:35:03
Postat av: Maria

Trevligt me bilder gumms!=) Men läppen va fan brutal! Å dom där tofflorna.. Sånna e ju underbara. Mina är ännu rosaigare än dina=)

2008-08-03 @ 01:33:22
Postat av: malin

ems nu får du skämmas ! foppatofflor är inte INTE COOLT!

2008-08-03 @ 09:38:28
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: melanie

kul med så mkt bilder!



nu till läppen, ser ont ut! men det var ju inte så illa, att du inte skulle kunna visa dig utanför dörren som du sa, haha! men det är ju sådär, ofta känns det värre än vad det egentligen är/ser ut. Och du, anti ska man ju inte ha överallt, bara på själva området haha:) toka!



Foppatofflor är enligt mig bland det fulaste som finns hahah! ursch! en hemsk modefluga verkligen;) Speciellt dom gula! gult är ju fult som alla vet;)



fina närbilder på missarna, jag älskar såna bilder!



och räkmacka, guuud va gött!! =)

2008-08-03 @ 09:44:30
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, dina var ju fina.. ialf färgen :P mina är ännu mer chock!

2008-08-03 @ 14:47:16
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: DOLLY

SÖT DU ÄR GUMMSAN,. FINA BILDER. KRAMIS

2008-08-03 @ 15:42:21
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: tess

oj, hur många katter har du? sjukt fina var dom iaf :)

2008-08-03 @ 16:10:56
URL: http://mccarthy.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0