måndag den 18e augusti.


idag sov jag ut lite. ringde mamma när jag vaknat. hon har varit orolig för lady. men min lilla sötnos mår bra nu igen. hon är sig själv igen, i stort sett. skönt det.

idag ska det städas. funderar på att flytta över sovrummet till det andra rummet. men det är så jävla fult golv där :/ aja, jag får väl se hur jag gör. ska iallafall dammsugas, tvättas och packa upp. har inte ens packat upp allt från falkenberg. eller jo, packat upp. men allt ligger och pryder mitt golv i sovrummet.  så det är överfullt. kan knappt gå.

nu ska jag äta min gröt och se på 'scrubs'. sen är det som sagt städning som är på schemat. ha en bra måndag!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0