10 december



jaaavisst suger jag på att blogga?
ha. malin sa till mig igår. jag har helt enkelt tappat blogglusten .. antar att den förr eller senare kommer tillbaka dock, så håll ut. men ja, desto mindre inlägg, desto mindre besökare. det har man märkt ^^,

det har fallit snö under natten. beautiful! man får så mycket mer julkänsla när det är vitt utanför fönstret. sara har ju kryddat på det lite, och sprutat julsnö på mina fönster ;] haha. så jag går runt här, plockar & städar och lyssnar på julmusik på radio. superbra, så gå in där & lyssna om du vill få mer julkänsla!
mio kom & väckte mej runt 10 imorse, vilket var bara bra, för jag har gått & lagt mig alldeles för sent dom senaste dagarna. har haft sån värk i munnen så när jag väl velat sova så har det värkt så jag inte orkat ligga & försöka somna in.. så jag har legat & sett på "the hills" istället & tyckt synd om mig själv. ha.

14 dagar kvar till julafton. tiden springer iväg. och om 21 dagar är det ett nytt år. deni! längtar oerhört, så jag kan lägga detta år bakom mig & börja om nytt & fräscht, med många planer, mål & upplevelser.
uh, nu ska jag sätta igång med allt som ska göras. på lördag kommer mams & paps hit. ska göra en miljon grejer innan dess. knep & knåp med julklappar, jag ska städa, tvätta och massa annat ... om jag inte sätter igång nu lär jag få stressa som fan i slutet av veckan & det har jag ingen lust med alls. hatar att stressa. gör  mig bara grinig..

låt kommentarerna rulla på. jag blir bara såå glad av dom! ni är bäst :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag lovar att kommentera om du bloggar! :D SÖtNos

2008-12-10 @ 13:36:57
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tiden bara springer iväg, men som du säger man längtar till det nya året för då händer det grejer som man vill påbörja:) ha det bra kram

2008-12-10 @ 15:11:56
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0