11 december.



hej kära ni! 11 december idag, och dagarna rullar på. idag har jag sysselsatt mig med att tvätta & städa. ikväll ska jag fixa med mitt tomma rum, som jag ska göra om till datarum, och även fixa med lite julklapparna .. blev inte så mycket gjort igår tyvärr, för jag hade skallebank & sen hände en grej på kvällen som gjorde mig otroligt ledsen.

nu mår jag bra igen dock, bara att jag har sån dum huvudvärk IGEN. ska skriva ut min tatuering också, som jag ska visa upp imorgon på "primetime" i eksjö. boka tid för ny gadd. är såå sugen, tack vara sara, elaking :)
riktigt kallt ute är det också. pratade med pappa innan & han sa att det ska bli snöoväder här och hos dom .. och att på lördag när dom kommer ska det bli typ 4 minus .. bra! för då får man mer julkänsla. det är svårt att få någon när det inte är någon snö ute ..

näe. nu ere dags att göra något vettigt. . .

Kommentarer
Postat av: Jess

haha så säger Kim med. Vet du det att hn hatar att vi har teve på rummet och han vill inget annat än att slänga ut den , jag undrar varför xD mohaha :)



Hot Chick är as rolig. Speciellt den scenen när dom har kuddkriget och tjejjerna flyger in i väggarna. HAHA! Skrattar för mej själv här när jag ser det framför mej :D

2008-12-11 @ 21:51:47
URL: http://jesstheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att mun and dad kommer på besök :D ska du berätta för pappa om mio? ;)

2008-12-11 @ 22:44:12

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0