almost lover.



"I never wanna see you unhappy. I thought you want the same for me...

goodbye my luckless romance, my back is turn on you.
should have known you bring me heartache, almost lovers always do...

you took my hand and dance with me. images...
and when you left you kissed my lift. you told me you would never ever forgett this images...

i can not go to the ocean, i can not drive the streets at night.
I can not wake up in the morning without you on my mind.
and now you're gone, and I'm haunted.
did i make that easy to walk right in and out of you life?"


riktigt bra låt enligt mig. kan lyssna på den om och om igen. sorglig.


Kommentarer
Postat av: madde

har tjatat ut den låten som fan haha.. kan inte lyssna på den mer.



Ja problemet är bara att det sk jobbet jag har är inte roligt längre o det tär som faaaaan på hälsan. Men tack iaf för att du kallade det för jobb, enligt vissa så är det inget 'JOBB' eftersom jag bara är behovsanställd... vissa blir aldrig nöjda helt enkelt....

2008-12-18 @ 12:17:16

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0