en vecka till julafton.

hej på er små tomtenissar. nu ska jag iväg med bussen om 5 min , till mönsterås & möta upp kobra. blev inte riktigt som vi hade planerat, för kobra har ingen bil, men jag åker in och vi ska käka lite & bara snacka massa skit. längtar som fan!

imorgon åker man hemåt igen för några dar. that suuucks .. men vafan, det e bara att göra det med ett leende. jag kommer ju förhoppningsvis ha kul i helgen iallafall ;) men nu ska jag ta på mej mina skor och gå ut till busshållplatsen. later!


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0