hej mitt vinterland!



inte många timmar sömn, men jag kunde inte slita mig från "rob & big" inatt. fyfan, snacka om att jag är helt hooked. best show ever förfan. (tack maddegum för ditt tips) jag la mej 7 imorse .. men nu kommer jag i säng i tid ikväll. om inte, så måste jag upp tidigt imorgon ändå, för imorgon kommer mina kära föräldrar. iiih, längtar! har fortfarande tusen saker att göra tills dess, men det är bara att köra på!

det är fetemycket snö ute idag. snöat hela natten. det är säkert 5-6 cm snö ute, och kallt också. MYS.  önskar att snön håller sig fram till jul nu men det kan man väl fetglömma :\ hmm.. så mysigt ju! men ja, det kanske är bättre med att snön stannar, nere i finsjö. vad vet jag? det är inte som förr i tiden när det va skitkallt och näsborrarna frös fast i varann om man drog in för lite luft ^^

ska in till stan senare i eftermiddag. boka tid för tatuering & handla lite, sola. ikväll blir det massa massa avsnitt av "rob & big" och pepparkakor med glögg.  nu ska jag få tag i mio som har sprungit iväg med min bh! bushund!


ha en fin dag! snöpuss.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahah, varsågod gumman... du har nu fallit offer för Rob & Big viruset som jag gjorde.. sträck kollade på hela serien rakt igenom, men är lite ledsen eftersom det slutade så snabbt... så egentligen ska man inte sträck kolla för då bli det roligare att ha ngt atts e fram emot :)

2008-12-12 @ 14:11:58
Postat av: Rebecka

ååh jag ska också se om den serien är nått för mig...älskar att kolla på alla sortes serier hehe

2008-12-13 @ 00:12:30
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0