hemma i b-holm för några dar igen.


fuck me va trött jag var på resan hem. åkte ju från djuren vid 14.17. fick vänta i stan i över en timma, och höll på att förfrysa mina tår, för dum som jag var hade jag mina sneakers . . . på vägen mellan oskarshamn & hultsfred sov jag som en stock, med hög musik på i öronen. tur att jag vakna när bussen stannade i hultan, annars hade det gått illa ..

kom hem till lilla bruzaholm 18.08. och nu är jag hemma. slängt på mig mysbrallor & duntofflor. ska se massa one tree hill nu & fortsätta med en film. vet inte vilken än. blir att gå upp tidit imorgon. ska va på mötet 10.00 .. bah! nu blir det ben & jerry halfbaked. muuums! vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den fjärilen vill jag ha som en tatuering någonstans. Hoppas inte någon har Copyright på den ^^

2008-12-18 @ 22:02:17

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0