inbjudningar och ont.



lördagen har varit väldigt väldigt lugn för mig. har haft problem att sova inatt ...
så fort jag ville lägga mitt huvud på kudden på det sättet jag ville ha,
så kom min kind emot och då gjorde det bara skitont.
är jättesvullen idag & det ser ut som jag har en pingisboll i käften... svårt att äta och äckligt när man spottar..
ett stort jävla hål ju, och ja, det är bara obehagligt!

legat och försökt vila bort min värk, men icke. så nu ska jag plocka ihop mina inbjudningar.
så ni som räknas som mina närmsta vänner borde kolla mailen snarast. ni vet själva vilka ni är.
om ni inte får nått mail, så har ni nog haft för stora förhoppningar.. hahaha.

är på tredje säsongen av "the hills" också .. hatar spencer & heidi mer hela tiden. audrina & laruen är
fortfarande skitsnygga & brody är yuuummi.

i övrigt har jag pratat me D ikväll. gosigos! tomas har ringt och retats med mig också. men kanske
för jag är lika elak och retar han ständigt också. haha. kul att det ordnade sig gubben.
 jag: om jag petar med fingret i hålet där tanden sitter, kommer det ut genom näsan då?
tomas: HAHAHAHAHAHAHAHA. (asgarvar i bakgrunden)

ja. haha. well, nu ska jag ut med hundarna och börja pilla på inbjudningarna, som sagt.
håll utkik på mailen! xoxo




gotta love achmed!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska du ha en fest?:) Hoppas att det kommer många och att ni får det trevligt:D

2008-12-07 @ 00:48:34
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0