juldagen.



hoppas ni hade en underbar julafton.

min var fin. inte som den alltid brukar vara, men saker förändras ..
jag fick vara med min älskade familj iallafall. och det betyder oerhört mycket för mig.

blev väldigt sugen på "bolt" som dom visade om på kalle ankas julafton :) kanske man ska se.
julmaten var ju dagens höjdpunkt. åt så jag trodde jag skulle spy.
somnade i soffan med tomteluvan på sné innan 2000 på kvällen ... sen blev det "tomten är far till alla barnen"
helt sjuk film den där, men lika rolig varje gång.

julklapparna öppnades igår vid halv 23 tiden på kvällen.. vi hade ingen brådska. haha.
jag fick gardiner, handdukar och annat smått & gott till lägenheten.
fick även lite pengar. mina föräldrar fick choklad, örngott, kläder, strumpor, och annat från mig.
och så mio :) han kom med en röd rosett runt halsen & tomteluvan på sné.
mamma lipa. pappa blev chockad.. haha. dom blev såklart glada, men dom måste tänka på det.
jag förstår dom, för att skaffa hund ändrar mycket mer än vad man tror. mycket mer ansvar..
men dom blev iallafall jätteglada, som sagt.

som sagt, julafton var mysig.
idag har jag sovit ut ordentligt. låg och såg på "home alone 2, lost in new york" inatt.
så jävla go film. saknar new york också när man ser på sådan film.

hur var eran julafton? nöjd med julklapparna?
:)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag blev också sugen på "bolt" ;) haha

2008-12-25 @ 13:39:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: D i v a

sv; till mina nyårs skor ;) höga som berg. moha!

2008-12-25 @ 14:35:30
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: malin

oh ja jag vart också sugen på "bolt" :D



Ohjaa jag vart super nöjd med mina julklappar :D

2008-12-25 @ 16:11:17
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0