laaame.

yeh. radera förra inlägget, för tydligen var det "vissa" som hade sina åsikter. självklart får man ta sådant när man skriver om "sådana privata" grejer i en publik blogg, men även är det bara töntigt av  folk som inte vet hur det ligger till, att komma & tro att dom vet allt. fick världens mest lama kommentar, & jag bara skrattar. kan man göra annat? det är ju bara fjantigt. sådana åsikter tar jag inte åt mig, men du kan ju försöka .. vem du nu än är. kom tillbaka när du vet alltihop istället. detta är min blogg. det är mitt val vad jag skriver om. inte ditt. men du kanske vet hela berättelsen, vad vet jag. PFFFT.



dagen har varit braaa. mams & paps kom runt 3, & vi fikade och hade mysigt. vid 18 så var det lucia i kyrkan så vi drog dit & hade myspys. var skönt att sitta där mellan dom, och hela luciatåget sjöng fint osv. efter det drog vi och handlade & sen har jag och mamma lagat mat. potatis och korv-stroganoff . mumsigt! sen har vi sett på "bilar". så soet film. pappa somnade, som vanligt, men jag & mamma såg klart den. nu har dom lagt sig & jag ska se på rob & big innan jag lägger mig tänkte jag :) imorgon ska vi sova ut, sen packa med oss allt skit vi ska ha hem, & sen åker vi hem till lilla finsjö. nattinatt (:


Kommentarer
Postat av: vesna

re: haha ne. Det är en bok om Stockholms undre värld, http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170016402.

Min lucia var bra, fastän jag inte såg nåt luciatåg ;P Hoppas du hade det mysigt med din mamma&pappa.

Trevlig vistelse i Småland :)

2008-12-14 @ 11:02:01
URL: http://stickwithyou.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0