min dag - 22 december.



meep meep!
nu är jag åter igen i lilla finsjö. fy va jag flängt runt idag.
1130 - väcktes av att pappa skicka mms på mio. hade typ 50 rakblad i halsen. värmde upp mitt te typ 10 ggr, men glömde det i mikron hela tiden. det stor fortfarande där hemma och väntar på att jag ska dricka upp det. eh. glömsk? mjo.
1227 - in till eksjö, stå i kö på arbetsförmedlingen i över 1 timma, på att få lämna en jävla lappjävel. lagom road jag var när jag gick därifrån. hann med att byta in mitt pajade busskort, och hämtade ut biljetten till falkenberg.
1420 - från eksjö till nässjö. sprang in till telias butik, lämnade in mitt usbmodem som jag hyrt hos dem, & sedan mötte jag thina, jossan & mia lite snabbt, innan jag hoppa in på b.young & köpte med mig 3 linnen ... & sen ett litet skutt till intersport, dreglade lite över alla DCkläder och DCskor osvosv. köpte med mig en niketröja, som jag kan luffa runt i på softa dagar.
1525 - från nässjö - bruzaholm. var hemma 1600. packade ihop alla grejer, krängde i mig en kycklingbaguette, snubbla runt över allt skit som jag slängt på golvet, blev störd av tonys besök x antal ggr. stress stress stress.
1757 - tåget går till hultsfred. jag snubblade in på tåget med min feta packning.. aspackat överallt, med folk som ska hem till sin släkt, alla jävla julklappar man får buffa sig igenom för att kunna sätta sig! satte mej mittemot en jävligt het kille iallafall, så jag hade eyecandy hela vägen ..
1853 - från hultsfred till oskarshamn. sug sug sug. fan va trött jag blir på allt folk, som ska trängas. en idiot sparkade iväg min väska?! dessutom nös jag mig igenom hela resan hem och jag bara VÄNTAR på att min hjärna ska nysas ut genom min näsa! prosit!
1955 - i oskarshamn där jag möter pappsen.
2310 - fick ett väldigt störigt sms från helgens dejt. eeehm. va vill du?!
0002 - nyser som ett as, har ont i halsen, ska snart sova. har hundarna liggandes över mina ben. oh, va jag saknat dom. imorgon blir det att köpa dom sista klapparna innan julafton. inte så kul att springa runt och böka på stan när man mår såhär, men that's life.

det va min dag det.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0