morfin, någon?



fytusan va ont jag har! visst, kanske bara tillfälligt, men känns som jag hade gjort VADSOMHELST
för att slippa smärtan just nu. jag skulle kunna hugga av huvudet bara så jag slipper smärtan.
jag har ett stort, blodigt, äckligt, svart hål i käften. och det värker så in i... gah!
jag har verkligen nått nya höjder av smärta .. och jag skämtar inte. detta är fan värre än min jävla ankel
& mitt ryggskott!

och det slutar inte blöda heller .. det har blodat i 3 timmar nu, och mina sånnadär tussar jag fick
från dom är snart slut. är cpsvullen också och jag blir tokig för jag är så god damn hungrig!
och det första lady gör när jag kommer hem är att stånga mej i kinden, där jag är svullen.. aj?

dom fick borra isär tanden .. och dom skruvade upp den med skruvmejsel. jag låg mest & försökte
hålla bort tårarna & jag kramade sönder tandsköterskans hand.. skrek till flera ggr men tandläkaren
bad mig att inte göra så, för jag skrämmer bort resten av dom som var där .. bedövningen var fan nästan värst.
spände ju så in i helvete :\ dom drog ut tanden i 4 bitar .. rötterna var värst. forsade blod när jag väl va klar...

men nu är det över. nu ska jag bara stå ut me smärtan hela dan idag & imorgon också .. och kanske nästa dag.
kuuul. pratade med malin efter jag kom ut från tandläkarna. hon bara garva åt mig för jag lät som ett cp...

jag är cphungrig men vågar fan inte äta! det blöder ju så förbannad! ska ut me hundarna & se "the hills" ... hoppas på att  smärtan försvinner förr eller senare.. ursäkta mitt gnällinlägg, men detta med tandläkare... jag pallar det inte.  bye babydolls.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker så jävla synd om dig gumman! Lider med dig, vet precis hur det känns! Men du ska se att det är mkt bättre redan imorgon. Kramar och tankar till dig! <3

2008-12-05 @ 15:46:45
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tycker synd om dig, det är inte kul att behöva gå till tandläkaren:(! Hoppas att det blir bättre och att du får i dig någon mat snart:) ha det bra kram

2008-12-05 @ 17:55:29
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh baby då , hoppas det är bättre nu till kvällen kanske ? du får dricka nåt med sugrör , typ soppa ;P haha. Puss hjärtat

2008-12-05 @ 21:10:29
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0