ps, i love you



idag har mamma och jag sett ännu en film. och ja, det blev "ps, i love you". hon tyckte den var superbra. och ja, ni vet ju vad jag tycker om den :) annars ere lugnt. jag har legat & sett på massa nya avsnitt av "how i met your mother" och ska fortsätta med one tree hill tänkte jag. mår inte så bra, vet inte om mamma smittat mig, för hon blev väldigt förkyld igårkväll.

imorgon ska jag få träffa koooobra. ska bli mys! gå runt i stan lite och myspysa. på torsdag åker jag tillbaka till bruzaholm under helgen... jävla möte man ska gå på. ett på fredag & ett på måndagen. hade varit bättre om båda låg på fredagen så jag kunde åka hem hit igen på kvällen. men ja, då hinner man med annat. ska på dejt på lördag, som det ser ut nu. eller fredag kväll. får se. nervös är jag iallafall :) bah!

nu blire nog ett avsnitt av rob & big innan jag ser one tree hill. ska över till linus sen tror jag, och laga mat åt mamsen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, den har jag funderat på att se länge, är den bra? :)

2008-12-16 @ 20:23:31
URL: http://staig.devote.se
Postat av: Sara

I love that movie! :) Du ska se att det går bra på dejten gumman :)

2008-12-17 @ 11:52:27

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0