suuug min..



det är sinnes att EN person kan påverka en så otroligt mycket. fy alltså. jag som alltid är den glada & goa ems är nu bara ledsen, deppig & grinig. fuuuuun. tack vare en person som jag nog bryr mig alldeles för mycket om .. :\ kind a suck. men ja, man ska nog inte va så lättpåverkad heller... jag vet ju hur killar funkar. hrm.. dom är lustiga.

äter tomtegröt nu & ser på finalen av "paris hilton, my new BFF" .. sen blire läggdags. har huvudvärk efter allt gråtande. ny dag imorgon .. godnatt lovely one's.



"It's not a bird, not a plane,
it's my heart and it's going gone away.
My only weekness is you,
only reason is you,
every minute with you I feel like I can do, anything..
Going,going i'm gone away, in love."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh hoppas du mår bättre snart! <3

2008-12-11 @ 00:24:03
URL: http://staig.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0