tidig fredagskväll.



jag nickade precis till & sov i typ 10 min... jag är såå trött efter denna dan. tror jag ska krypa ner i sängen
för natten snart. dock så bad thina mej att finnas där för henne  när tony är i stan. hon har haft värkar sen 4 inatt
men hon får inte komma in för hon är inte tillräckligt öppen.. blabla. jag vet inte...

men sen blir det sängen. so freakin' tired. ska bara se på lite mer "the hills" ... hatar spencer! jävla ashole! sen ska jag äta lite stracciatella! såå gott. men ja, ha en fin fredagskväll. jag är bara tråkig och däckar tidigt. haha.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj lät ju halvkul för din vän med värkar ;S uscha..

2008-12-05 @ 22:26:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sara

vad är stracciatella? jobbigt att hon inte får komma in då :/

2008-12-06 @ 01:12:57
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0